Projekt remontu obiektów mostowych w ramach remontu toru nr 1 na linii nr 276

Wykonanie dokumentacji wykonawczej związanej z naprawą infrastruktury kolejowej dla zadania, pn. „Remont toru nr 1 na linii nr 276 Wrocław – Międzylesie w km 100,007 – 102,400 szlak Kłodzko Nowe – Gorzanów oraz w km 116,655 – 117,555 szlak Bystrzyca Kłodzka Przedmieście – Domaszków poprzez wymianę podkładów i szyn OC wraz z robotami towarzyszącymi”.

Opracowanie obejmowało niezbędne do wykonania prace w celu zapewnienia obiektom długiego czasu bezawaryjnej eksploatacji oraz dostosowania ich do obowiązujących przepisów.

Poniżej podano zestawienie obiektów kolejowych, dla których prowadzono prace remontowe:

Most  w km 100,043

Ustrój 3-przęsłowy swobodnie podparty,  dwa dźwigary blachownicowe z jazdą górą i nawierzchnią kolejową na mostownicach, obiekt dwunitkowy. Długość całkowita obiektu 71,60m.

Most w km 100,118

Ustrój 1-przęsłowy, sklepiony. Długość całkowita obiektu 4,23m.

Wiadukt w km 100,37

Ustrój 1-przęsłowy swobodnie podparty, płytowy z dźwigarów stalowych obetonowanych. Długość całkowita obiektu 5,65m.

Wiadukt w km 100,485

Ustrój 1-przęsłowy swobodnie podparty stanowią dwa dźwigary blachownicowe. Obiekt jest dwunitkowy. Długość całkowita obiektu 9,00m.

Wiadukt w km 101,052

Ustrój 1-przęsłowy swobodnie podparty stanowią dwa dźwigary blachownicowe z nawierzchnią kolejową na mostownicach, obiekt jest dwunitkowy. Długość całkowita obiektu 8,80m.

wp_20160715_08_50_14_pro wp_20160715_08_09_06_pro wp_20160715_08_54_48_pro

© Copyright 2015 - CMSZ ATOM S.C.

Wszelkie prawa zastrzeżone

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC BY 3.0

 

Stronę odwiedziło do tej pory: 97507 osób